1.  Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής (εξαιρούνται τα εποχιακά είδη, βλ. άρθρο 9).

2.  Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το Ντίνης Home.

3.  Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

α. Να μην έχει πλυθεί

β. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο

γ. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και

δ. Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

4. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.

5. Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:

– μαξιλάρια

– νυφικά σετ

– επιστρώματα

Διαδικασία επιστροφής

Α. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:

1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.

2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@kourtinesntinis.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.

3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή:

AN ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕ COURIER: επιλέγετε επιστροφή με ACS courier και χρέωση αποστολέα 

ή

ΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: επικοινωνείτε με την μεταφορική εταιρεία που σας έκανε την παράδοση.

Η διεύθυνση παράδοσης είναι: ΝΤΙΝΗΣ Ν. & ΣΙΑ ΟΕ, Παναγή Τσαλδάρη 97, Περιστέρι Αττικής, ΤΚ 12134.

5. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε τη μεταφορική εταιρεία, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι το Ντίνης Home.

Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:

Α)Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.

Β)Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

6. Τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

7. Επιστροφή σε κατηγορίες προϊόντων όπως: κουρτινόξυλα, είδη σκίασης, ταπετσαρίες τοίχου ή χαλιά γίνεται σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και εφόσον η κατασκευαστική εταιρεία δεχθεί την επιστροφή. Σε αυτή τη περίπτωση, είναι απαραίτητη η αποστολή φωτογραφιών στο email του e-shop για καλύτερη εξυπηρέτηση. Για οποιοδήποτε άλλο λόγο, οι επιστροφές σε αυτές τις κατηγορίες προϊόντων δεν γίνονται δεκτές.

8. Η επιστροφή χρημάτων δεν υποστηρίζεται. Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε προϊόν της αρέσκειας σας και να αποσταλεί εκ νέου με δική σας χρέωση εξόδων αποστολών. 

9. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιλαμβάνει εποχιακά είδη, η επιστροφή (είτε λόγω ελαττωματικού προϊόντος είτε λόγω υπαναχώρησης χρήστη)  πρέπει να γίνει άμεσα σε 10 ημέρες από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.